Tässä tuntuu että liiallista lipsumista on tapahtunut suuntaan ja toiseen.

Merkittävin lipsuminen on sattunut syömisten ja kuntoilun kirjaamisessa! Tarkoitus oli pitää ruokapäiväkirjaa. Ainahan mä aamulla aloitan, mutta sitten se jää.... tuon suhteen haluan ottaa itseäni niskasta kiinni!!

Mä laitankin tänne omat sivut ruoka- ja kuntopäiväkirjalle.

Huomenna on punnistuspvä. Päätin punnita itseni maanantaisin ja perjantaisin. Turhan usein joo, mutta kun vknloppuisin on lupa syödä vähän herkkujakin. Aattelin että maanantaiaamuna voi olla jotain viikonlopun jälkeisiä olotiloja.... Ja sitten jos perjanainpunnitus ei ole toivottua, niin voi sit olla vaikka viikonlopun ilman herkkuja!!!!

Selkeesti oon huomannut, että himot ovat vähentyneet. Esim karkkia ja töissä wiinereitä/pullaa yms ei tee ollenkaan niin paljon mieli Ja mikä hienoa, niin arkisiiderit oon saannut pois kokonaan. Ennen (ja etenkin kesällä) tuli harvase ilta juotua yks tai kaks tai kolme... Söin mä maanantaina kebabbia ranskalaisilla..... tollasta tekee kyllä mieli! Hesee ja mäkkii....

Mutta mä oon yrittänyt olla soimaamatta itseä liikaa lipsumisista. Jokainen kieltäytyminen herkuista on kuitenkin tosi hyvin! Ja mitä useammin pystyy laittaa mieliteoille vastaan, niin sitä helpompaa se on jatkossa!